Przepisy na posiłki bezglutenowe ze zdjęciami i artykuły

Przepisy na posiłki bezglutenowe ze zdjęciami i artykuły

Kokosowa jaglano-gryczanka

Składniki:

  • 25 g białej kaszy gryczanej
  • 30 g kaszy jaglanej
  • szczypta kardamonu
  • 1/2 szklanki mleka kokosowego (można zrobić je samodzielnie albo użyć kupne mleko)
  • 2 łyżeczki oleju kokosowego
  • 2-3 łyżeczki erytrolu lub ksylitolu

Sposób przygotowania:

  1. Podgrzewamy w garnku (na małym ogniu) wcześniej przygotowane Mleko kokosowe.
  2. Wsypujemy naszą mieszankę kasz (przeglądamy je w celu sprawdzenia, czy nie są zanieczyszczone glutenowymi kaszami), dodajemy minimalną szczyptę kardamonu (łatwo przesadzić), dodajemy do smaku 2-3 łyżeczki erytrytolu, następnie chwilę mieszamy.
  3. Na koniec dodajemy 1-2 łyżeczki oleju kokosowego, który będzie się powoli rozpuszczał.

Takie danie bez problemu możemy zabrać i spakować do Fit-Boxa w podróż czy do pracy. Smacznego!

Zagłosuj na wpis.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.