Przepisy na dania bez cukru Przepisy na dania bez laktozy Przepisy na dania bezglutenowe Przepisy na dania wegańskie Przepisy na dania wegetariańskie Przepisy wg diety

Fit Nutella

Fit Nutella

Fit Nutella

Składniki:

  • 1 awokado
  • 2 łyżeczki ciemnego kakao (bezglutenowe jest z firmy Celiko) lub karobu
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 1/2 łyżeczki masła kakaowego
  • 2-3 łyżki erytrolu lub ksylitolu
  • 1,5 łyżeczki masła orzechowego (najlepiej migdałowe i bez informacji o możliwym zanieczyszczeniu glutenem)

Potrzebne będą:

  • Miseczka, blender , łyżka, widelec, garnek z wodą

Sposób przygotowania:

  1. Obieramy awokado (tniemy na środku i go obracamy) i łyżeczką wyskrobujemy wnętrze.
  2. Roztapiamy w kąpieli wodnej olej kokosowy, masło kakaowe oraz erytrol.
  3. Awokado, roztopione oleje, masło orzechowe wrzucamy do naczynia blendującego. Dodajemy do tego około 3 łyżeczki kakao (lub 2 łyżeczki karobu) i blendujemy.
  4. Wykładamy łyżką naszą nutellę do miseczki lub słoiczka i przechowujemy w lodówce (na górnej półce).
Zagłosuj na wpis.